Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 11:29:49 +0200

Tere!

Palun kooskõlastada Elektrilevi OÜ lähteülesandele koostatud projekt
LC2492 Müürsepa tn 2 maaüksuse peakaitsme nimivoolu suurendamine, Tõrvandi
alevik, Kambja vald, Tartu maakond.

Rajatav maakaabeliin läbib riigile kuuluvat transpordimaad maaüksusel
Tamme tänav T1, kus tee kilomeetrit ma ei oska määrata.

Kaabelliini rajamisel kasutatakse kogu trassi pikkuses olemasolevaid
reservtorusid, kaevates  torud kaabli sisse tõmbamiseks käänupunktides
lahti

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.